Scrubs 6×14 Moj razlog

Scrubs 6×14

 

Scrubs 6×14 My No Good Reason

Scrubsi… imaju dobrih i odličnih epizoda. Ova je bila dobra. Nije bila odlična. Odlične su IMHO one epizode u kojima Turk pleše ili pjeva ili je guest star Billy Dee Williams. Ova epizoda je sadržavala sve što skrabse inače krasi. Dr. Cox je bio ciničan, Elliot je pokazivala sise (What’s a bajingo? he he), J.D. je bio gej, čak i kada je opisivao plan barenja, Turk je bio crn, itd. Kao i uvijek, bilo je nekoliko paralelnih priča. Jedna je bila o Laverninom shvaćanju nesreća koje se događaju oko nas. Dr. Cox je, naravno, imao tu nešto za reći. Barbieni problemi sa Kelsom (Tu je i jedna disturbing scena oralnog zadovoljavanja između pacijentice i njezinog psa. Mislio sam da gledam HBO.). Bilo je dosta sladunjavih scena sa poukama bla bla bla… Nije bilo Appletini opijenosti, janitorovih prankova, pa sam već mislio kako ću morati fastforwardat. Onda je došao još jedan J.D. day-dreaming. Naravno da je sadržavao proglašenje njegovih high-school bulliea gejevima i menage-a-trois sa hot-nannie i high-school dream girl-om. Svidjela mi se nannie makar i je smoking hot racist thief. Činila mi se poznatom pa sam išao pogledati na imdb. To me je samo podsjetilo da novi Tim Minearov uradak “Drive” izlazi sljedeći mjesec. Poznavajući njegov opus, moram se odmah baciti na gledanje, od početka, jer znam da neće dugo trajati.

Humor je, čini mi se, sadržan u kemiji između Turka i J.Dja, barem u ovoj epizodi. Općenito, razmišljam naglas, u zadnje vrijeme nema baš nekih pretjerano smješnih scena sa Elliot ili Carlom u glavnoj ulozi. Zanimljivo je samo kad se Elliot skine ili kad spominje bajingo. Na kraju sam bio malo zbunjen. Laverne je u komi, wtf? To je cliffhanger, kao… Vidim da će se baviti time u sljedećoj epizodi.

Ako ste do sad gledali skrabse, gledajte ih i dalje! Mislim, nije da imate nešto pametnije za raditi. Kao i sve serije ovog tipa, poželjno je gledati sa ekipom. Zabavnije je.

Odgovori

