Drive

Drive

Ma kako da vam prodam seriju kojoj su emitirane 4 epizode i onda je ukinuta? Prvo vam moram objasniti tko je Tim Minear. Čovjek je imao svoje prste u nekim hitovima kao što su X-filesi (pisac) i Angel. No, što imaju zajedničko serije Firefly, Wonderfalls i The Inside osim što je Minear radio na njima kao pisac, režiser i producent? Osim toga što su serije odlične, otkazane su nakon par emitiranih epizoda. Kako nisam jedini kojemu je tu nešto čudno, nakon nekog vremena počelo se sumnjati u nekakvu kletvu. Kletva sprječava Mineara da napravi seriju koja će biti emitirana punu sezonu. To se je dogodilo i Drive-u. Serija je otkazana nakon 4 emitirane epizode. Snimljeno ih je još dvije i trebale bi se emitirati 4.srpnja (hm… independence day?!).

U Drajvu glume: Nathan Fillion (Firefly, Buffy), Kristin Lehman (Judging Amy), Kevin Alejandro (The Young and the Restless, Ugly Betty), Amy Acker (Angel), Melanie Lynskey (Two and a Half Men), Dylan Baker (Law & Order, Feds), Taryn Manning (Get Real), Riley Smith (24, Joan of Arcadia), Emily Stone (Medium), Richard Brooks (Njegov lik se zove Ehrle, što je ROFL ako pogledate kako se zove njegov lik u Firefly-u)…

snapshot20070524204929.jpgsnapshot20070524204959.jpg

Kao prvo, nikakav Alex Tully ne postoji u ovoj seriji. Postoji captain Malcolm Reynolds i on vozi onaj pickup na početku. To je isti lik, prenesen iz Firefly-a i gotovo. Captain Tightpants se bio vratio na naše ekrane i nadao sam se da ćemo ga gledati duže od par epizoda. It’s the curse of Tim Minear, come back to haunt us.

Što nam je majstor bio pripremao cijelo ovo vrijeme? Dok su svi kritičari, gotovo u jedan glas, rekli kako serija nije donijela ništa novoga ali da je jebeno zabavna, ja sam čvrsto stajao iza svojega mišljenja.

Da, serija je bila zabavna ali sama ideja ovakve utrke je, ja mislim, nova. Tim Minear uvijek nešto drugačije baci u ponudu i ja mislim da je to uspio i ovaj puta. Naravno, da sam gledao onaj reality show, Amazing Race, možda bi imao drugačije mišljenje…

Koncept je, ja bi rekao, sličan The Officeu. Drive je igrani reality show, samo što je postavljen na višu razinu. Postojale su neke mušice, kao i u svakoj seriji, ali bio sam uvjeren da, kako bude odmicala sezona, tako će se one ispraviti. Doista, četvrta epizoda je bila odlična. Onda nam se vratio dobar stari Fox kojeg svi volimo.

Primjetio sam duge, gotovo filmske, kadrove u prvoj epizodi. Ono kad svi ulaze u aute nakon predavanja je majstorski snimljeno ili montirano, nisam siguran što točno, znam samo da je bilo impresivno. Postoji i čudan prijelaz iz vanjskog svijeta na autocesti u svijet u autu gdje obitavaju vozači. Prijelaz je gotovo trenutačan pa imamo dojam kako su kamermani ušli s kamerom kroz vjetrobran.

Ponavlja se onaj motiv neke više sile koja je stvorila utrku i kontrolira zbivanja u utrci, što je, ja mislim, koncept kopiran iz Losta. Nešto kao The Others. Znate na što mislim? Postavljate pitanja: Tko vodi utrku, čemu ta utrka služi i zašto su odabrali baš ove vozače ali ne dobivate direktne odgovore. To je moderno, izgleda.

Čekao sam povoljan moment da mogu reći kako je određeni događaj tipičan za Mineara i našao sam ga prateći one dvije afroamerikanke (Molim, primjetite političku korektnost. Nebu meni niko rekel da sam ja kakti, šovinist, ne.) od kojih jedna kaže da je imala viziju i da joj je Bog rekao kako će pobijediti u utrci.

Spoiler: Kada se na kraju otkrije da je mislila na svoju hot partnericu onda sam bio 100% siguran da sam svjedočio Tim Minear trenutku.

Netko bi mogao reći da je i to pokradeno iz Losta ali ja dajem prednost Wonderfallsima u kojima je bilo mnogo takvih soul searching, destiny child momenata.

Čega ćemo se sjećati? Pa, fancy natjeravanja autom, sigurno… ali toga ima svugdje. Poznatih faca je bilo puno i bilo ih je lijepo vidjet opet na ekranima. Amy Acker uopće nismo vidjeli i vrlo sam ljut zbog toga. Što još? Špica je bila dobra, neobična ali dobra. Uf, nešto je kratak ovaj popis, pitam se jel to zbog toga što sam samo 4 epizode vidio?

Odbijam vjerovati da sam bio zaslijepljen činjenicom što toliko poznatih faca sudjeluje na ovom uratku da nisam vidio kako serija ne valja. Da stvarno toliko suxa je nemoguće jer mogu vam nabrojati barem 5 glupih serija koje se još uvijek emitiraju a ne mogu lizati pod po kojem Drive hoda, ovaj, vozi. RIP

snapshot20070524205824.jpgsnapshot20070524210814.jpgsnapshot20070524210236.jpgsnapshot20070524210153.jpg

drivecast2.jpg

drivetrio.jpgdrivecast5.jpgdrivecast4.jpg

drivecast3.jpg



Odgovori

