Moonlight mijenja nijanse

clipboard01.jpgU prošlom postu o Moonlightu, novoj CBS-ovoj vampirsko-detektivskoj seriji, htio sam vas utopiti sa informacijama i dati vam pregled glumačke postave i likova. Ako se sjećate, David Greenwalt je bio novo lice na projektu. E, pa mnogo se promijenilo od tada. Dovoljno je reći kako su sve one informacije sada beskorisne. Što se je dogodilo? Prvo je Dejvid napravio rošadu sa glumcima.

 

Već sam bio rekao da se traži nova “ljubav” našeg detektiva, pa je odjebana Shannon Lucio i dovedena Sophia Myles, koju poznajemo iz Underworlda (ona plavuša koja skače na strop). Možda ste ju zamijetili u odličnoj, odličnoj epizodi Doktora Whoa kao Madame de Pompadour. Izgleda da misle kako će joj Underworld iskustvo pomoći u seriji. Nadam se da hoće. Što se mene tiče, ona ne mora ništa raditi kroz cijelu seriju, neka samo stoji tamo… gola naravno.

 

 

Coraline, koju je glumila Amber Valletta, sada portretira Shannyn Sossamon koja mi je ostala u lijepom pamćenju kao Lady Jocelyn iz A Knight’s Tale. Isto može biti gola cijelo vrijeme.

 

 

 

 

 

Greenwalt je bio dobro počeo, okružio se kokicama i Moonlight je već ličio na nešto ozbiljno (koke + D.G.). Onda je napravio nešto neshvatljivo. Maknuo je Rade Šerbedžiju! Kada sam pročitao tu vijest, prvo sam dobro ispsovao Dejvida, pa kada sam došao k sebi počeo sam razmišljati o zamjeni. Mislio sam, kakvu je on to panjinu našao koja će zamijeniti Radeta? Kada sam pročitao, shvatio sam da je to valjda jedino ime koje je mogao naći a da ne napravi neprijatelja od mene. Jason Dohring je novi mentor našem glavnom liku. Ako niste čuli za njega, ja sam kriv. Već odavno sam trebao sastaviti par riječi o odličnoj seriji Veronica Mars u kojoj je Jason dobro manevrirao kao Logan Echolls. Da je bilo koga drugoga stavio, proglasio bi fetvu i udrio jihadom po Dejvidu. Ovako, kad čujete da je Logan u pitanju, morate stati i priznati da će to biti ako ništa drugo, onda zanimljivo. Odmah možete uočiti da je Greenwalt glumca starog 60 godina zamijenio newbijem od 25 godina, ali ne bojte se, mislim da će se Logan dobro snaći u toj ulozi. Lik je ionako vampir pa nema potrebe za prilagođavanjem scenarija.

Kao šećer na kraju, sam Greenwalt je, neki dan, odstupio sa položaja izvršnog producenta zbog, kako kaže, privatnih razloga. Što sad? Puno promjena se dogodilo. Rekao bih da su dobre promjene u većini pa ostajem optimističan. Očekujem puno bez obzira na odlazak Greenwalta i Radeta (Šmrc, nema Radeta). Premijera je 28.9. Kupite kokice.

 

moonlight-20070828060111694.jpgmoonlight-20070828060112647.jpgmoonlight-20070828060115366.jpgmoonlight-20070828060115882.jpgmoonlight-sossomon-oloughlin_1188518694.jpg

4 Odgovora to “Moonlight mijenja nijanse”

  1. Tempest Says:

    Kaj, nema Radeta, pa jebeš ti to!

  2. scarface Says:

    nema srbina😦 ali ima shannyn😀 moze, mala je bozica

  3. Ma kakva Shannyn… Sophia Myles! Najtužnije je što će serija biti oštećenje prve kategorije, a mi ćemo svi gledati.

  4. […] Još o Moonlightu: Moonlight mijenja nijanse  […]

Odgovori

