Prekrasni bijeli ološ

My Name is Earl / Zovem se Earl

Već drugi put Đelo nas je svojim odličnim izborom serija natjerao da se požurimo s recenzijom, ovaj put genijalne My Name is Earl, koju od 1.10. možete pratiti svakim danom na HRT-u u 17.30.

No, kako ovaj mjesec slobodno mogu nazvati mjesecom kada me napokon sustiglo obavljanje stvari u zadnji čas, sve moje razloge zašto volim seriju čitat ćete tek najranije sutra u ovo doba. Zasada samo: ako već ne gledate na druge načine, nemojte propustiti sutra, i svakim radnim danom na HTV2.

earl_2.jpg

3 Odgovora to “Prekrasni bijeli ološ”

  1. Prvo sam se iznenadio kad sam vidio najavu za ‘Urednicu tabloida’ (hehe) iliti ‘Dirt’ na državnoj televiziji, istina, u kasnom vikend terminu, ali Earl u popodnevne sate na prvom programu HRT-a je ipak udarna vijest!

    – Hi Crabman
    – Hi Earl

  2. Prvo sam se iznenadio kad sam vidio najavu za ‘Urednicu tabloida’ (hehe) iliti ‘Dirt’ na državnoj televiziji, istina, u kasnom vikend terminu, ali Earl u popodnevne sate na prvom programu HRT-a je ipak udarna vijest!

    – Hi Crabman
    – Hi Earl

  3. e obozavam ovu seriju!!!

Odgovori

