Knight Rider 2008

Bljuv. Ovo je prevršilo svaku mjeru. Novi Knight Rider je smeće. Stojim iza toga. Zbog svojeg neiskustva katkada sam bio preblag, zbog poštovanja prema različitim mišljenjima ili čisto zato da ne uzburkam previše vodu. No kada netko baci govno prema meni, tako mi svega, dignut ću oceane samo da se izmaknem.

Marko Marulić bi napisao invokaciju na početku svojeg djela kako bi mu dragi Bog dao mudrosti da kaže ono što želi. Zato i ja molim Svevišnjeg za snagu da mogu popljuvati ovu herezu. Također, molim za oprost jer ovaj tekst vrvi psovkama.

Počelo je davno, kada se prvo izrabljivačko govno sjetilo da bi moglo ukrasti neke novce sa tuđim radom. U zadnje vrijeme filmska industrija samo izbacuje neke obrade kultnih djela. Filmska industrija se, naravno, ne zalijeće u nekakve projekte koji neće biti uspješni i koji neće zaraditi, zna se da ako želiš zaraditi onda moraš biti spreman i potrošiti. Takva strategija se je pokazala isplativa u više slučajeva. Rezultat su blockbusteri reklamirani unazad 10 godina. Kada su TV producenti vidjeli zlatnu koku odlučili su i oni malo umočiti prst. Kriva je u biti Battlestar Galactica. Moram priznati da je SciFi sa BSGom napravio odličan posao što nitko nije očekivao. Kad su vidjeli da BSG fino zarađuje odlučio je SciFi napraviti još jedan remake. ŽaliBoževremenainovca. Flash Gordon 2007 je takvo govno da je unazadio televiziju 50 godina. I druge kuće su se sjetile izdati par svojih bisera. Recimo samo, kratko i cjelovito, The Sarah Connor Chronicles nije dostojna da liže hemeroide sa terminatorove guzice. Sad kad sam ovako ljut, tek sad vidim kakva su to amaterska govna od serija. Smrdljivi pokušaji da se namakne nešto para na staru slavu i da se starim fanovima namažu oči sa nekakvim bezvrijednim srednjovjekovnim specijalnim efektima.

Da ne bi ovo preraslo u nizanje psovki, idemo pogledati zbog čega je i ovaj rimejk govno. Prvo, govno uvijek smrdi, to nemojte zaboraviti. Čak i kada vam ga pokušavaju predstaviti kao TV film sa mogućnošću rasta u TV seriju, opet smrdi kao govno. Jer TV film znači: mi bi neke pare htjeli pokupiti ali nemamo para za napraviti film i nemamo para za napraviti seriju pa ćemo vam dati neku izmasakriranu lešinu za pogledati a vi onda odlučite želite li i dalje da vam smrdi pred nosovima. 100% sam siguran u svoj sud i zato vam kažem, ako vam je dobra ova serija onda nešto nije u redu sa vama i morate se ići liječiti.

Ma nemam ja fetiš prema osamdesetima, stvar je u sjećanjima, ne na neke jugonostalgične opijumske halucinacije, već na najbolje doba jednog ovako oštećenog mladog čovjeka, a to je djetinjstvo. Milijun puta sam čuo kako miris može potaknuti duboka, potisnuta sjećanja i milijun puta mi se to i dogodilo. Na mene takav utjecaj ima i glazba. Recite vi, rođeni prije 90ih, pa čak i vi prije 2000 godine, da vas ono Queen remek djelo od Flasha ne podsjeća na rijetke reprize filma na HRT-u kada ste u besane noći vrištali ispod pokrivača: Flash ooOOoo, he saved the universe. Tako mene podsjeća ova beskrajno veličanstvena Knight Rider tema na dane kada sam kao klinac provodio pred televizorom (kao i svi) i piljio u RTL, PRO7, SAT1 i ORF televizije, kada kurca nisam razumio što pričaju, ali nije mi smetalo. Znao sam samo da je Hasselhoff bog i da kad ostarim, želim voziti onakav tutač, komunicirati preko ručnog sata, živjeti u kamionu i izlaziti van u rikverc dok je kamion u pokretu i, tako mi iruda, želim da moj auto, na pritisak gumba, leti preko kuća. Nije sad stvar u radnji i izvrsnoj glumi, jer to je bilo davno i stvarno se ne sjećam detalja, al se sjećam te serije po izvrsnoj glazbi i po onom Adonisu od Mič Bjukenona sa frizom koja sama ima 2 harema. Stvari iz djetinjstva se ne smiju dirati, one su svete, kao i sveto ime Dinamo. To je ono što ne znaju ovi lešinari iz NBC-a i nisu mogli naučiti iz prijašnjih pogrešaka. Jer, kad radite remake, kad stavite ime savršenstva na nešto novo, onda se to uvijek uspoređuje sa savršenstvom… a budimo realni, što se može uspoređivati sa npr. Dinamom?

knight-rider-2008-01.jpgVidim i čujem dobro, nisam lud i nemam zatvor. Moja presuda nije uvjetovana starim epizodama . Dobre serije postoje, gledam ih redovito i siguran sam da se ovo govno drugačije zove, opet bi smrdilo kao govno. Tu stigmu su si producenti sami nanijeli, mogli su nazvati seriju drugačije pa ne bi morali vrijeđati nikoga. Ali kad izdajete nešto s imenom, repovi se povlače, onda vrijeđate, ne samo djelo i originalnog autora, već vrijeđate i cijelu vojsku fanova. Određena doza poštovanja mora postojati, inače vam se sprema linč.

Ajd, da vidimo tok događaja ovog pilota. Početak. Dosadno. Klišej. Klišej. Klišej. Zlikovac sa naglaskom, oh nee! I pazite sad gamad, pogled na starog KITTa, tablice, volan, moje srce osjeća da se nešto događa, pali se njegov poznati crveni skener, srce tuče jako, auto se pali, bruji motor, bježi zlikovcima, otvorena cesta, auto juri, srce tuče jače. Počinje špica, počinje onih par nota od kojih dobivam infarkt, a mozak za to cijelo vrijeme, hladan i u potpunoj kontroli viče: Smeeećeeeeeeee!!! Nakon još par nota, muzika prelazi u neko sranje koje je neki crack ovisnik sa kurcem odsvirao i nestaje onaj šarm. Mozak, kao da gleda dolje prema srcu i govori nešto u stilu “Rekao sam ti”. Mozak se, nakon početnog šoka, naravno smilovao srcu koje je još uvijek gajilo nadu pa smo svi zajedno pogledali do kraja i onda dali svoja konačna mišljenja. Srce je naravno bilo razočarano, mozak se još par puta proderao “Smeeećeee”, i napomenuo kako bi nekome trebalo jebati mater zbog ovakvog gubljenja vremena na što se je kita prisjetila da je bila neka dobra žena sa čudnim očima ali čak ni ona nije popravila ukupni dojam.

snapshot20080219170403.jpgFabula ovog TV filma je vrlo jednostavna, sastoji se od beskonačnog lanca klišeja, koji dolaze jedan za drugim. Na kraju je bagra opet pokušala igrati na kartu stare slave pa su doveli Hasselhoffa da nešto pokrene ali odavno je ponestalo goriva. Tu i tamo vam opet zamažu oči sa nekim specijalnim efektima, od kojih su neki logični kao ultraljubičasta mrkva. Nemojte me uopće tjerati da pričam o novom KITT-u, kakav je to auto koji nema turbo gumbek?!? Još jedna stvar po čemu je KITT bio poznat su onelineri koje je izmjenjivao sa Michaelom, oni su nažalost izostali a zamijenjeni su pitanjima znatiželjne tinejdžerice koju jaako zanimaju ljudske veze i zašto se Mike i Sarah nisu još poševili.

Na staroj slavi se ne može živjeti. Mislim da ste shvatili koliko sam razočaran ne samo ovim ispljuvkom nego i svim ovim “pokušajima” u zadnje vrijeme. Posve sam siguran da će se i ovo smeće nekome svidjeti i da će ta osoba biti trajno oštećena. Svoj posao sam obavio, nastojim stajati na raskrižju kao stop znak da upozorim ljude kada treba stati i razmisliti o ogromnom govnu na cesti. Dragi moji, ovo govno treba zaobići u širokom luku, ne samo zbog svojeg zdravlja, nego zato i da pošaljemo poruku kako se od svetinja ne smije raditi mediokritet.

Poslušajte ovu savršenost i zaplačite nad našom sudbinom:

5 Odgovora to “Knight Rider 2008”

  1. Stari, uzivaj u stranici, i slikicama :)) bilo puuuuuuuuno starih K.I.T.T.-ova koje su decki sami napravili (23), a sto se teme tice upoznala sam i Stu Philipsa i Don Peakea ove godine u Las Vegasu🙂 a na rucku bila sa Catherine Hickland (Stevie) oh da umalo zaboravih, Mike Scheffe koji je napravio stari du-du je super :))))

  2. Jako sam ljubomoran. Zanima me, tamo si išla samo zbog festivala ili nekih drugih stvari…. jer nisam znao da uopće postoje ovako organizirani KR fanovi?

    • Išla sam u Vegas samo zbog festivala, a u Englesku pomalo zbog toga, a i ovako turistički. Ma da to ti je cijela velika zajednica🙂 Nagodinu opet Vegas 19.-20. ožujak🙂

Odgovori

