Chuck 2×01: Chuck versus the First Date

Chuck je počeo svoju prvu sezonu prilično obećavajuće, ali nikad se nije izdigao iznad prosječne geekovske zabave. Obećava li ova sezona nešto više?

Ne baš. Ali ova epizoda bila je prilično dobra.

Odmah na početku teasera pomislio sam da će biti strukturirana poput jjabramsovskih 48 sati ranije epizoda, no prevarili su me. Umjesto toga, teaser je poslužio kao kratak, ali jasan podsjetnik na sve bitne postulate serije, ciljajući na laganu prilagodbu gledatelja koji se slučajno našao pred ekranom prvi put uz ovu seriju.

Od ove sezone i svi bitniji sporedni likovi dobili su svoje mjesto u špici. Što bi značilo da imaju dobre agente ili će im biti posvećeno još više prostora u epizodama ili je Chuck dobio veći budžet ili sve od navedenog.

Zaplet je bio prilično glup – CIA i NSA napravili su novi Intersect (koji izgleda kao Macintosh iz 1984.?!) i Chuck više nije potreban – svi smo znali da se to neće dogoditi, tako da eksplozija na kraju nije bila neočekivana, a gostovanja Tonya Todda su također vjerojatno trošila previše novaca, pa su preusmjerena na ove gorenavedene ljude. Dakle, bez iznenađenja. A tek naredba Caseyu da mora ubiti Chucka – tek za to smo znali da se neće dogoditi.

Ali, takvi zapleti tipični su za Chucka i serija od početka zahtijeva prilično velik suspension of disbelief. Tipično je i da bar jednom po epizodi vidimo Yvonne Strahovski u donjem rublju – zna se koja je ciljana publika. Nije da se žalim, i ja sam ta ciljana publika, ali preočito je.

Usprkos glupom zapletu, po običaju, bilo je puno dobrih momenata, a ovu epizodu natprosječno dobrom čini samo natprosječan broj istih – spomenut ću samo Caseyev target practice i blef na temelju planova za Call of Duty.

Sve u svemu, ne sjećam se da je Chuck bio ovako zabavan prošle sezone. Možda i je, pa mi je tek na kraju sezone sjelo kako se ništa pametno nije dogodilo, a možda sam samo bio u nezahtjevnom modu za vrijeme gledanja.

Začudo, bilo je to u subotu popodne. Što mi se, uz impending doom stalnog zaposlenja čini da će postati i jedino vrijeme rezervirano za serije. Trenutno je u fazi testiranja. Što znači da će moje recenzije vjerojatno ići nedjeljom (ovaj ponedjeljak je slučajan, jer jučer nisam imao pristup kompjuteru). Osim ako se i nedjelja ne pretvori u dan za gledanje serija, jer desetak sati je premalo.

Dobra stvar kad gledam po danu je i što kasnije isprve vidim pročitati bilješke. No, vjerojatnost da ću zaspati gledajući prilično je jednaka.

Kad sam već kod tehničkih aspekata pisanja, i slike nedostaju na većini recentnih postova baš zbog nedostatka vremena.

***

Za kraj, mala bizarnost vezana uz epizodu: nisam siguran je li se to meni samo učinilo ili epizoda ima hrpetinu malih hommagea Nolanovim Batmanima? Redom:

  • likovi si “vraćaju” onelinere, što se ekstenzivno koristilo u Beginsu (primjer: Colt prvo kaže Chucku “I was going for imposing”, što na kraju Chuck kaže njemu; Chuck Caseyu “you’re there to catch me when I fall”, a Casey to njemu vrati na kraju)
  • Caseyu ušpricaju otrov iz rukava u facu, kao Batman Scarecrowu u Beginsu
  • Jeffov životopis Jokerovski crvenom je napisan na salveti, kompletno sa “Ha Ha Ha”
  • ovo sam vjerojatno samo ja, ali stalno mijenjam Michaela Clarkea Duncana (negativac ove epizode, najpoznatiji nam iz Zelene Milje) i Tommya Tiny Listera, koji je imao ulogicu u Dark Knightu
  • muzika kada Casey dolazi ubiti Chucka podsjeća na onu iz Batmana

Odgovori

