Fringe 1×04: The Arrival

Točno na dan kada je objavljeno da je Fringe dobio narudžbu epizoda za čitavu sezonu, emitirana je ova epizoda koja ju prilično odmiče od monster-of-the-week formata. Dakle, JJ-u je trebalo četiri epizode.

Jer, netko tko je zalutao na ovu epizodu, što je dobio od misterija? Pojavio se neki cilindar. Čak ni Walter nije siguran što je. I onda je cilindar nestao. To je to.

Nesumnjivo je da će misteriozni cilindar imati neku ulogu rambaldijevsku ulogu kasnije, kao i spooky misteroizni tip s alopecijom koji prati događaje vezane uz Pattern, a naravno, i Walter ga poznaje otprije.

I na kraju, pojavio se undead John Scott. Tadaaa.

The plot thickens, rekli bi ameri. Jedini je problem što je sve to… šupljikavo. Ne u smislu plot holeova, nije me briga za to, nego što, kad bi pogledali epizodu Losta ili Aliasa (i to u prvim sezonama pogotovo), ostali bi bombardirani milijardom misterija – u Aliasu je do četvrte epizode bilo već sto tisuća plot pointova, od romantike, akcije, drame do rambaldijevskih, a ovdje ih je maksimalno tri. Brine me to.

Ali! Nerado ovo radim, ali jako me zaintrigiralo što je u recenziji prošle epizode rekao moj najdraži recenzent o repetitivnosti dosadašnjih zapleta (ovotjednu tek planiram pročitati i jako me zanima što će reći dalje):

-Or maybe all the repetition is just part of “The Pattern.” I don’t mean that in a smart-ass way. In pre-Fringe promotional interviews, Abrams implied that there are mind-blowing switcheroos in store for the series’ master-plot, and between all the first episode whispers about “someone performing experiments on the world” and throwaway business like Peter stimulating Walter’s mind with an impromptu concerto, I’m starting to think I should be looking more closely at this show for what it might be doing on a meta-level. Are we being run through the same maze every week for a reason, like psychological test subjects? Are we being communicated with subconsciously? More thoughts on this next week, maybe.

Spooky. Na tu temu, je li itko primijetio čudan plavičasti lens flare kroz epizodu? Prvo sam mislio da je to efekt kod prijelaza scena, ali nije se događao na prijelazima scena.

***

I još par nasumičnih stvari:

  • postoji li neki razlog zbog kojeg sve kreće iz Bostona? Jesam li nešto propustio? Ili je to samo zbog blizine Harvarda?
  • uz to, taj FBI prođe tri države u vremenu potrebnom da se njihov naziv napiše u WordArtu
  • Walter je pokazao da mu je stalo do asistentice (Ingrid? Astrid?). Aaaaaw
  • čak i ta asistentica čini se manje redundantni lik od Charlieja (Kirk Acevedo) – je li on uopće potreban u seriji?

2 Odgovora to “Fringe 1×04: The Arrival”

  1. “Na tu temu, je li itko primijetio čudan plavičasti lens flare kroz epizodu?”

    Totalno. Mislio sam da ce igrati neku ulogu… ali nije. Bar za sada, jel.

    Ali, da, nisu me impresionirali s Fringeom, prilicno sam razocaran jer sam ocekivao da ce biti bolje.😦

  2. Ja se još uvijek nadam da će biti bolje… ali ja imam neki soft spot za izgubljene slučajeve.

Odgovori

