House 5×03: Adverse Events

Prošli tjedan žalio sam se kako scenaristi moraju dati više prostora ostatku regularne postave, a tjedan dana kasnije to sam i dobio. Zašto mi je onda epizoda bila lošija od prve dvije?

Najviše samo zbog toga što je bila previše standardna. Od teasera, preko toka rješavanja bolesti. Ni sama bolest nije bila naročito zanimljiva (čitaj: odurna).

Sporedne stvari u epizodi su zato bile solidne: Lucas i njegovo flertovanje s Cuddy (who the hell doesn’t like roses, hehe) i da, Taub.

Taub je za vrijeme prošlosezonskog contesta bio možda i zadnji za kojeg sam mislio da će preživjeti, ni kad je dobio stalno zaposlenje nije mi se činio pretjerano zanimljivim, no do kraja sezone (i retrospektivno) se pokazao kao solidan lik.

Vjerojatno najlošiji dio epizode je što je posumnjao da žena nešto skriva od njega, a ne da mu sprema iznenađenje – pa dobro, je li Taub pogledao ijedan film ili seriju? Očito je bilo da je štedila da njemu nešto kupi. No, ostatak razvoja događaja je dobar iako predvidljiv jer nam fino govori o njegovom karakteru.

I bilo bi lijepo kad bi mu žena oprostila, ali “varao sam te, i vjerojatno ću opet, ali bez obzira na to te volim”? Ne može se to reći na neki prihvatljiv… i oprostiv način. Vjerojatno. Osim ako supruga nije isto neki slično devijantni karakter…

Vidjet ćemo.

Odgovori

