Kako sam odustao od Heroesa

Tim Kring ispričao se za drugu sezonu. Rekao, treća će sve popraviti. I pogledah prve dvije epizode te famozne treće sezone (onaj njihov kako-smo-sami-sebi-super clip show prije nisam mogao probaviti), nakon kojih sam mislio napisati odvratan hračak od recenzije, no, Heroesi su waldorfov teritorij, a on ima i soft spot za njih. A nisam baš ni previše vremena imao.

No, ovdje su zato sve odlično i naširoko pogodili. Jedino me začudila ocjena B+ na kraju. Jer ja bih joj dao eventualno (eventualno) C-.

3×03 sam planirao pogledati, ali pošto sam već kasnio, škicnuo sam i na recenziju istog autora, da znam što očekivati. Kad sam vidio da recenzija sadrži pojašnjenje tako visoke ocjene, a nakon toga i ocjenu epizode: D, rekoh, ovo više nema smisla.

Da, puno je poznatih i dragih mi glumaca u seriji, da svi gledaju i pričaju o tome, ali predragocejno mi je tih 45 minuta tjedno da gledam to pretenciozno i precjenjeno govno.

10 Odgovora to “Kako sam odustao od Heroesa”

  1. Cookiemonster Says:

    Recenzirajte True Blood!!! Živjeli redneckovi🙂

  2. Apsolutno se slazem. Heroes je pretenciozno, neprobavljivo govno prepuno plot holeova i pravi se pametnijom nego sto to zapravo je. Najsmjesnije od svega je sto dan danas ljudi usporeduju ovo govno s Lostom, a mnogima su i bolji od “nejasnog” Losta. ROFL.

  3. I jos nesto. Retardirani Supernatural je preko noci postao jebeno epic i triput bolja serija u cetvrtoj sezoni nego sto su to sada Heroesi. Eto toliko od mene.

  4. Damn. Neću sad valjda morati i Supernatural gledati… uf, ma ne da mi se.

    @Cookiemonster za True Blood waldorf kaže da je skoro gotova recenzija… ali to govori već mjesec i pol🙂
    Mene nije baš impresionirao – nešto novo i originalno o vampirima, mda… romantiku vampira i čovjeka nismo vidjeli od Brama Stokera. No, ja sam samo pilot pogledao, a kaže waldorf isplati se dalje gledati… al neću previše laprdati, bude on to fino napisao🙂

  5. Pa pricekajte kraj sezone Supernaturala, da se razumijemo nije bas ogroman odmak kvalitete od prijasnjih sezona, ali velika je doza epicnosti (nova rijec ftw) u cetrvrtoj sezoni i konacno izgleda kao da sve to ima neki end-game, sto mi se svida.

    A umjesto Heroesa gledajte novu sezonu Friday Night Lightsa (neznam kako stojite s tim) koja je pocela proslu srijedu i koja se kvalitetom vraca u najbolje dane serije (S01). Mnogi joj zamjeraju sto je preamericka, preljigava, preovakva ili preonakva, ali meni je i dalje jedna od najboljih serija na TV-u.

  6. Cookiemonster Says:

    Nije poanta serije u romantici već u američkom jugu i pripadajućim seljačinama.. Bar meni…🙂 Atmosfera serije je odlična.

  7. Daaa, epski supernatural. Eo jebomepas ako neam to zapisano u early draftu. Ako iskljucis zvuk, supernatural je prilicno gledljiva serija sada. Ali, irudati koji retard pise dijalogeee?!

  8. @waldorf kako sam znao da ćeš odma slinit… anđeeeeli slin slin

    @Tyler FNL i Damages su prvo što ću catch-upat čim nađem vremena. Samo sam početak prve sezone FNL gledao:/

  9. @waldorf
    Epski supernatural ftw. Dijalozi su i dalje katastrofalni, ali boze moj, ne mozes sada odmah sve popraviti.

    @statler
    Vidis taj Damages nikako da pogledam, gledao sam tri epizode i prekinuo. FNL pod obavezno jednog dana kad stignete.

    Takoder sam u kronicnom nedostatku vremena i isto mi se gledanje svelo na vikend i to na mozda 6 serija, sto je, onako… malo, koliko sam prije pizdarija gledao.😦

  10. Ja pogledao FNL 1. sezonu. Preozbiljna je to serija za mene da bi je samo tako izverglao u par rijeci.

Odgovori

