Top liste za 2008

Kao što svi rade (zapravo, svi su već to napravili, mi po običaju kasnimo), top liste za 2008. Suprotno običajima, ne radi se nužno o serijama ili epizodama emitiranim u 2008., već onim što smo mi prošle godine gledali.

Kolega waldorf još smišlja svoju listu, tako da slijede samo moji favoriti (statler).

Dakle, što sam gledao prošle godine, a da me dirnulo u pičku
materinu ili raznijelo mozak svojom genijalnošću:

  1. The Wire – negdje je rečeno u zajebanciji kako svi hvale taj Wire ko da je najveće dostignuće zapadne civilizacije. E pa, je. Ne može se secirati na pojedine sezone, epizode ili momente, kojih je milijardu pamtljivih, a cjelina… nešto neponovljivo. Recenzija ovdje.
  2. Lost: The Constant – pas mater, tak se radi televizija. Ko nije pustio suzu kad se Desmond javio Penny, nema dušu. Pokazali su nam Damon i Carlton da se i isklišejizirano smeće od storylinea o vječnoj ljubavi koja prelazi sve granice može napraviti ne samo dobro, nego i nečim najboljim na televiziji.
  3. The Office: The Dinner Party – stavio bih i ‘The Deposition’ ovdje, ali ona je 2007. emitirana. Kakav nenadjebiv vrhunac srama. Da se Zemlja može urušiti i propasti sama u sebe, učinila bi to dok gleda ovu epizodu. Savršenstvo.
  4. Lost: The Shape of Things to Come – “He changed the rules” – jebeno savršeni i Emmyem pokradeni Michael Emerson i scenarij Drewa Goddarda. Mozak mi se rasplinuo.
  5. Doctor Who: Silence in the Library/Forest of the Dead – od prve sezone i epizode s “Just this once, everybody lives”, Steven Moffat svake godine uspije napraviti epizodu koja je nevjerojatno ljudska, topla, ganutljiva, strašna, zabavna i daleko iznad svega trenutnog u SF-u na televiziji i makar kažu da se već ponavlja, meni je i ovaj put suza bila u oku na kraju. Majstor.
  6. 30 Rock: Cooter – da su Tina Fey i Alec Baldwin govnima gađali Busha u facu, manje bi ga posrali nego ovom epizodom.
  7. Breaking Bad – i posebno predzadnja epizoda – kad Bryan Cranston obrije glavu i pronađe muda, ajme. Vjerojatno najbolja nova serija prošle godine.
  8. Doctor Horrible’s Sing-Along Blog – prve dvije epizode bile su odlične, NPH, Felicia i Nathan, pjesmice, zajebancija, ali tek je treća pokazala svu genijalnost Jossa Whedona. I to mu je bio samo side-project. Heh.
  9. Amy Ryan u Officeu – u svakoj sceni gdje se pojavila, pogotovo u kombinaciji sa Steveom Carrellom, učinila je takve parove poput Jima i Pam i Neda i Chuck u Pushing Daisiesima potpuno bezveznima. Bili su neizmjerno dragi i retardirani, prekratko je trajalo, ali pomirio sam se sa time da je tako bilo i najbolje.
  10. It’s Always Sunny in Philadelphia – još jedna serija koju sam kasno počeo gledati, ali brzo ostao oduševljen. Ne postoji ništa slično na TV-u i malo tko se usudi sprdati sa baš svim društvenim normama kao ova tri šupka.
  11. House: House’s Head/Wilson’s Heart – ove sezone sam već par puta razmišljao o tome da prestanem gledati Housea, već mi jako ide na kurac to što je sve uvijek isto. Zašto ne može svaka epizoda biti kao ove dvije? Ne baš takve, ali, jebemumater, ne da se sve resetira nakon par tjedana (kao što je i nakon ove, ali to je druga priča).
  12. The Middleman – dovoljno je reći samo by geeks, for geeks. Još jedna u kategoriji onih ništa-slično-nećete-vidjeti-na-TV-u.

Razočaranja:

  • No Heroics – nije to loše, ali očekivao sam da će biti puno duhovitije i zabavnije.
  • Fringe – presporo, presporo se to kreće. Isto nije katastrofa, ali puno više sam očekivao.
  • Heroes – baš da su razočaranje, i nisu. Jer odavno već su loši, a i od početka su bili prenapuhani.
  • The Mentalist – da, glupo proceduralno smeće, ali… od autora Romea očekivao sam više.

Serije koje moram pod hitno pogledati:

  1. Damages, prije nego druga sezona počne
  2. The Shield, krajnje je vrijeme
  3. Mad Men, najvjerojatnije ispočetka, jer ovo što sam gledao je već izblijedilo.

5 Odgovora to “Top liste za 2008”

  1. Uuuu, sto volim liste.🙂 Bilo bi mi draze da ste napravili klasicne najbolje epizode/najbolje serije, ali ajde, nije ni ovo lose. Ja bih svojih top 5/10 stavio, ako nije problem, a ako je, ko’ vas… šiša. :p

    Epizode:

    1. Lost 4×05 The Constant
    – apsolutno najbolje 42 minute televizije cijele godine. A i vise.

    2. The Wire 5×08-09-10
    – Omar x08, Michael/Dukie x09, kraj jedne ere x10

    3. Friday Night Lights 3×04 Hello, Goodbye
    Aupicku, ovo je maestralno bilo, necu spojlere stavljati, ali :’-(

    4. The Shield – 7×13 Family Metting
    Genijalno.

    5. BSG 4×10 Revelations
    Bez problema bi mogao staviti 8 epizoda Galactice na listu, ali necu, staviti cu samo jednu i to desetu.

    Serije:

    1. The Wire
    2. Lost
    3. Mad Men
    4. Friday Night Lights
    5. BSG
    6. The Shield
    7. Breaking Bad
    8. The Middleman
    9. The Office
    10. Sons of Anarchy

  2. Podržavamo! Ja bi htio da što više ljudi da svoje mišljenje ovdje. Hm, možda smo trebali i anketu… ajd vidjet ćemo.

  3. Protestiram zbog opakog ignoriranja Dannya Cranea i uvjeren sam da ce pasti novi emmy🙂

  4. Meh, Boston Legal.😐

  5. Aw crap, i FNL moram dodati na listu “pogledati pod hitno”. A sve me to čeka downloadano… i kud su već serije sve počele?! Prebrzo mi je to. A mene viroza prikovala uz krevet, s tim da nisam imao serija u blizini😦

    BSG nikad nisam popušio potpuno, a drugi dio druge sezone mi je bio preloš, pa sam tada odustao. Ali mislim da ću morati bar zbog opće kulture to pogledati do kraja😦

    Boston Legal… me nije oduševio valjda još od Finding Nimmo… ili one epizode u kojoj Denny prvi put upuca beskucnika i u istoj nekom odsjeku prste sjekirom.

Odgovori

