Mad Meni na HRT-u

Danas na HRT 2 oko 22:50 kreće serija domaćeg naziva Momci s Madisona, što je ne čak ni preloš prijevod Mad Men, odlične i nagrađivane drame Matthewa Weinera (nekad producenta Sopranosa).

Mad Meni vas vode u svijet oglašavanja šezdesetih, kad su muškarci bili muškarci, žene kućanice ili ljubavnice, a cigarete više od znaka kako prepoznati negativca u filmu.

Nije za nezahtjevne i površne gledatelje, ali ako ovo čitate, to vjerojatno ni niste.

Recenziju možete pročitati ovdje.


3 Odgovora to “Mad Meni na HRT-u”

  1. Odlicna, odlicna serija. Mozda i najbolja serija trenutno. Spora, zahtjevna radnja, cast je fantastican, Christina Hendricks je… fantasticna, atmosfera nenadjebiva, kao da si tamo dok gledas, tople preporuke svima koji vole sporije character-driven drame. Ova serija je vrh.

  2. Cutthroat Bitch je najgora majka ikad! Što se tiče serije,prepreprespora radnja…

  3. Pogledao sam zasad prve tri epizode i cini se ok. Kombinacija “novog” ugodjaja i solidne radnje cine ih dobrom serijom, jedino sto mi nekako uvijek nesto novo uleti kad ih hocu malo ozbiljnije pogledat.
    I da, radnja jest spora, ali to i nije nesto posebno neobicno, 50% raspolozivih serija je takvo.
    *Christina Hendricks…. hmm… mislim da sam je ucio u seriji “life” nisam siguran zasto… mislim da su oci :p

Odgovori

