Come gather ’round geeks wherever you roam

Da, opet smo ušli u manje aktivnu fazu. Znamo, znamo. Nadamo da će se uskoro stvari promijeniti. No, nije ovo takav post.

Ovo je samo kratka obavijest da ćemo kolega i ja ovaj vikend biti na mjestu ka kojem konvergiraju svi geekovi Hrvatske. Tko nas uoči, ima pivu.

Živili!

4 Odgovora to “Come gather ’round geeks wherever you roam”

  1. Istrakon? Me too.

    Enivej, jeste razmisljali o facebook pageu? Lakse je vas je pratiti, a i skupili biste fanova.

  2. Yup, Istrakon🙂

    Već smo par puta pričali o facebook pageu… da, trebali bi to napraviti🙂

  3. Eto, Istrakon prošao – cuganjem solidan, programom i ne baš. Nismo se vidjeli, nažalost😦
    A trudili smo se biti uočljivi kolega i ja, ko što je očito prema slici

    I Facebook fan page je napravljen.🙂

  4. Nda, nisam bila ipak. Ful mi je zao s obzirom da je bilo dosta ljudi koje sam htjela upoznati.
    Ahahah i majice imate, legende :))

    VGG za fejs, dodah vas.🙂 Mozete cak i importirati twitter statuse ako vam se bas zeza s tim, ima aplikacija.

Odgovori

