The Unusuals

Imam neku ludu teoriju da se dobra serija može vidjeti u prvih 5 minuta. Ako je to istina, ovo će biti legendarno. The Unusuals je atipična (doh, ime serije) detektivska drama. Ubijen je detektiv NYPD odjela za umorstva, a u New Yorku nitko ne ubija murjaka!

Reklamiraju se kao moderni MASH, ali u prvih par minuta meni je samo jedna serija bila na pameti. The Wire. Sad kada sam već potegnuo riječ na W, neću si dopustiti da potratim ostatak posta na uspoređivanje. Neću, kad postoji toliko razloga, koji će vas nadam se natjerati, ne samo da pogledate pilot, nego i da nastavite gledati sljedeći tjedan.

Prvi razlog, koji vam postaje odmah očit, je Amber Tamblyn. Ako ste gledali Joan of Arcadia, onda ne moram je predstavljati. Da, to je opet ono kad gledam neku seriju samo zbog glumca iz neke druge serije koja je ostavila trag (na meni). Događalo se to i prije, ponekad ispostavi se da ganjam duhove i gledam smeće duže nego što bi trebao, ali zato sam tu, zar ne? Ne muči me to što gledam katkad smeće, kako vi ne bi trebali, muči me to što vam ne stignem pokazati sve ono što bi trebali gledati. Vratimo se na task at hand.

Amber glumi detektivku Casey Shraeger koja je upravo premještena iz poroka kako bi pomogla u rješavanju umorstva kolege. Zajedno s detektivom Walshom (Jeremy Renner), bivšim partnerom ubijenog, pokušava na sve obične i neobične (opet ime) načine doći do krivca. Ona ubrzo otkriva kako je odjel pun tajni i spletki i kako njezin posao neće završiti tako brzo i tako jednostavno.

Što me dovodi do sljedeće točke. Svaki lik odmah na početku ima svoju drugu dimenziju. Nije to ništa posebno, ali veseli me jer postoje neke serije koje u 4 sezone toliko ne evoluiraju kao ova u 5 sekundi. Točno toliko sekundi je potrebno i za prezentiranje novih likova. Delahoy i Banks (Harold Perrineau) su tipičan primjer složenih likova koje jednostavno upoznajemo. Niste još rekli ni keks, a već su vam prirasli srcu.

U tome naravno pomaže i dobra doza ozbiljnog humora (ili humorne ozbiljnosti) kroz izjave dispečerice, policijski rad, ispitivanje (koje vrišti Wireeee) ili pak sam pogled na pritvor. Dakle, kao što ja nisam samo visok, plav, zgodan, pametan i obdaren (!), tako i ova serija nije samo obična kriminalistička drama (što se može i iz imena dokučiti). Očito postoji more than meets the eye.

Ono na čemu radnja trenutno preživljava, je ono skriveno. Većina likova skriva nešto, i to nešto važno za glavni slučaj, a u sredini svega toga je, pogađate, naša vrla det. Shraeger i njezin partner. Važno je napomenuti kako me serija nije očarala svojim ozbiljnim dijelom, tj. onim kriminalističkim, akcionim; intrigama, zagonetkama, već svojim zabavnim dijelom.

I netko drugi će možda reći, nije li to sve pomalo pretenciozno? Miješati komediju s dramom ovako, nit vrit, nit mimo. Možda će u nadi da pokažu oboje, upropastiti sve? Istina je da su si stavili dosta toga na leđa. Već u prvoj epizodi gledatelji barataju sa brdom likova, brdom pitanja i, barem ja, visokim očekivanjima u sljedećim epizodama. Mnogo toga prezentirano je odjednom i pitanje je hoće li biti toliko i u sljedećoj epizodi? Ovo je još jedna stvar zbog koje ću ja nastaviti pratiti seriju, čisto da vidim mogu li nastaviti istim tempom. Vidim da su prva ispitivanja gledanosti jako loša, a i prve recenzije ništa bolje, tako da je neizvjesno hoću li imati prilike dokazati svoj instinkt. Što čekate? Download!(w)

snapshot20090411122903snapshot20090327124346snapshot20090411124622snapshot20090411124607snapshot20090411124746snapshot20090411124446snapshot20090411124328snapshot20090411124139snapshot20090411123730snapshot20090411123613snapshot20090411123536snapshot20090411123339snapshot20090411123305snapshot20090411123251snapshot20090411123158snapshot20090411123152snapshot20090411123121

21 Odgovora to “The Unusuals”

  1. Ne samo da ispitivanje vristi Wire, nego su potpuno besramno ukrali foru s kopirkom, koja je prvo upotrebljena u Homicideu (ali to je David Simon sam sebe pokrao poslije u Wireu).

    Sve u svemu nije lose, zanimljivi likovi, slucajevi i Amber Tamblyn.

  2. Adobro, ja sam to shvatio kao hommage, pošto fora nije uspjela.

  3. Pa, mislim da i je bio hommage (nenam da li na Wire ili Homicide ili i na jedno i drugo), meni je bilo simpaticno, bez obzira sto je besramno ukradeno, lol.

    Joj, pa da… jeste skuzili Dukiea u kolicima? Jebote, da nije progovorio ja ga ne bih ni skuzio, pasmater : D

  4. Ahah, pa naravno, kako ne bi prepoznao smrada malog. Ne vidim jel ce se jos pojavljivati, vjerojatno su ga doveli samo da nama pobude nostalgiju.

  5. Amber Tamblyn odlično izgleda u ovom kostimiću🙂
    I meni još uvijek ko da ima šesnaest😀

    Solidna je serija, s tim da je (bar meni) čista zajebancija, nema tu neke ozbiljne drame (zasad, al nadam se da ni neće biti – dopalo mi se baš to kaj je serija, er, lighthearted). Ili kak je waldorf to rekao, nije ta kriminalistika zanimljiv i zabavan dio serije.

  6. statler i waldorf su dvije lijene bitange. novi tekstici, plx. tia. ;D

  7. waldorf Says:

    A u pm. bar nije sve na mojoj grbaci… Jel gledas Sit down, shut up? A Breaking bad? Nove epizode Pushing daisiesa? Novi Red dwarf? Cupida novog? Mislim, nadam se da nesto od ovoga nisi pogledao pa da si ubijes vrijeme dok mi nes ne napisemo, hehe. Ali, cist sumnjam.

  8. Ček, ček, kaj nisi ti reko da ak nastaviš gledati Cupida da će ti pimpek otpast?

    Ja sam tek sad uspio catch-upat skoro sve serije, možda ovaj vikend i neka recenzija padne, koja se sprema mjesecima već. A za dva tjedna nešto posebno spremamo, al o tome kad dođe vrijeme.

  9. Breaking Bad rula isusakrista. Najbolja serija trenutno. Ona narcocorrido pjesma na pocetku ‘Negro y Azul’ epizode je nesto najbolje ikada. ;D Novi Cupid saka (gledao do pola 1×01), stari je rulao. PD ne, RD ne, SD, SU ne. Kings sam gledao, ali cancelali su mi ga. 😦

    24, LOST, Fringe, Office i Breaking Bad u redovnoj rotaciji. Ostalo kako stignem tj. catcupanje preko ljeta.

  10. waldorf Says:

    Hehe, breaking bad me taaako podsjeca na wire da boli. A ovaj odvjetnik je najbolji lik ikad. A house, big bang i 30 rock? To mora biti redovna rotacija, inace nemrem kroz tjedan. Iako ovaj tjedan sumnjam da cu prezivit, jer sutra je lost i startrek. Sumnjam da imam toliko krvi u tijelu.

  11. House sam stao negdje na 5×10. Neznam, postao mi je naporan za gledanje, ostavljam ga za ljeto. Big Bang sam catchupao prije dva tjedna, dobar mi je, ali nije u redovnoj rotaciji. Bolji mi je u blokovima od po 10 epizoda. 30 Rock cekam da sezona zavrsi, pa onda u komadu kroz par dana. Onaj retardirani Smallville pratim, ajmo reci redovito, vise iz neke navike. Toliko je los, ali pratim ga, jer mi je zao sad nakon 8 sezona prestati.

    Idete na Star Trek premijeru sutra?

  12. waldorf Says:

    Ne kužim vas. Tebe i statlera. Dok god je 13, House uvijek valja. Sram me, al ja jos uvijek supernatural pratim, ono anđeli, jebga. Star trek sutra. naravno.

  13. 13 je dosadnaaaa, dosadnaaaaa. I opet je sve isto i uvijek isto i uvijek će biti isto i baš samo iz glupe navike gledam dalje.

    Breaking Bad nikako da catchupam😦

    Meni se uz Fringe, 24, Office, 30 Rock i Dollhouse Chuck pojavio u poluredovitoj rotaciji – al stvarno redovit je samo Lost, tak da je ta poluredovita zapravo redovita. S2 Chucka mi je bila tako jebeno dobra. Prva je bila voda, ali druga fantastična – FFS, uspjeli su Chucka ukomponirati u Die Hard univerzum.

    24 mi je isto ove godine odličan, jedino mi David Palmer fali – ova baba nema ni trunak njegove karizme. I znam da se to neće dogoditi, ali navijam za to da Jack umre (herojski, naravno) i da serija nastavi sa Renee u glavnoj ulozi. Jer Renee Walker kika esove in more ways than one.

  14. E, da… i Star Trek. Sunporamujebem, kako će to bit dobar film.

  15. Meni je 24 ove godine jako dobar, mozda samo iskljucivo zbog Renee. ;D

    A vidimo se na premijeri veceras u 7:15 onda. Ja cu biti onaj skroz celavi u TNG S04 uniformi koji ce se derati ‘Engage!’. xD

    Salim se oko uniforme, ali da, idem na premijeru. w00t!!! g33ks united

  16. Eh, mi cemo bit u avenue mallu u 7.40😦
    Steta.

  17. E, finale LOST-a owna. Ow-na.

  18. Jedna riječ za tebe, Sobek.

  19. “A za dva tjedna nešto posebno spremamo, al o tome kad dođe vrijeme.”

    Nista od ovoga, a?😦

  20. Znao sam da ne trebam niš reć. Al to su krivi oni koji su imali rokove il tak neki izgovor, ovaj put nisam ja🙂

Odgovori

