Podcast, epizoda 1: nova nada?

Podcast

Sjećate se nečeg posebnog što smo spremali prije cca mjesec dana? Po običaju, kasnimo, no (fanfare) prva epizoda podcasta je onlajn.

Dugo smo pričali o tome, napokon snimili jednu probnu epizodu, i da, znamo kako zvučimo. No, nadamo se da će vam se usprkos našim glasovima i sveukupnoj nekoherenciji svidjeti.

Idealno za pozadinsko slušanje dok radite nešto pametnije (kuhate, perete, peglate, vozite, šećete, surfate).

Da ne duljim: direktan link na audio file (AAC, 64 kB/s, 1:06:05, 28 MB).

RSS feed za podcast: http://feeds2.feedburner.com/statlerwaldorf-tvpodcast

Arhiva (odvojena, jer nam WordPress ne da besplatno uploadanje audio fileova): http://tinyurl.com/statlerwaldorf-tvpodcast

PS primarni cilj je bio uploadati sam podcast, prezentacija njega samog ispeglat će se dodatno.

Komentari i pljuvanja dobrodošli ovdje i na mail statlerandwaldorf.tv@gmail.com

23 Odgovora to “Podcast, epizoda 1: nova nada?”

  1. waldorf Says:

    Zvučimo ko pederi, moramo uključiti sintetizator glasa pa da bar zvučimo ko otmičar preko telefona

  2. Eeee, next step – video podcast.😀

    Nego, ovako od prve, ako ste u stanju malo kvalitetniji audio fajl. Nekih 96 kB/s. Malo se slabo ovako cuje.😦 Kako ne idem nigdje danas, slusati cu sada svih sat vremena, pa komentiram kako slusam. Mozda.🙂

  3. Dollhouse = los. S Tudykom, bez Tudyka, svejedno. Los. TSCC = bolji i trebao je dobiti novu sezonu.

  4. I, da, koji vam je kurac, ne pricajte u jedan glas. ;D Nis vas ne kuzim zbog kvalitete, a jos pricate u isti glas.

  5. Scrubs ne gledam, 30 Rock nisam gledo trecu, House mi se ne da vise isto. Stao negdje na 5×08 ili nesto.

  6. Cameron > 13. I, da, kad su makli Cameron, serija je otisla ukurac.

  7. E, frajer nezna sto su upfrontovi. n00b. (:

  8. Kings pod obavezno. Ian McShane mu je ime.

  9. waldorf Says:

    Nije stvar u bitrateu već u mikrofonu i pozadinskom šumu kojeg smo morali malo popravljati… tehnički direktor je zakazao, ali od ep2 će biti bolje. Eh, da i mislili smo na video podcast, al tko bi gledao naše ružne face…

  10. waldorf Says:

    Eh da i pitanje, na čemu slušaš? Zvučnici ili slušalice?

  11. Aha, OK. A, jebiga. Ne treba videopodcast, bit ce dosta i ovo. Samo bi tehnicki direktor trebao odradit svoj posao bolje. (:

  12. Na slusalicama slusam. Komp spojen na pojacalo, slusalice na pojacalu.

  13. Evo, zavrsio podcast. Nije lose, mozda malcice ipak skratit. Mislim da vise od 40-ak minuta nije potrebno. Ili ako je duze podijelit na dva-tri dana.

  14. waldorf Says:

    Živ si? čestitam. Aono, malo smo se zapričali o sisama i tako, još sam ja ogladnio na pola… nije ni nama bilo lako.

  15. Hehe, ziv sam. A dobro je za prvi put, taman sam mislio pogledati Wolverinea, cak sam ga i upalio, ali nakon 5 minuta, ovo mi se cinilo bolje. Rofl. Mozda da je bilo vise o zadnjoj sezoni BSG-a, o tome kako je Breaking Bad postao najbolja serija na TV-u i tako. Dobro je sto niste puno pricali o Ex Listu, Samanti Who, New Adventures of Old Christine jer to valjda nitko ne gleda osim vas.

    Malo je susno razdoblje za TV, ali bit ce dobro, slijedi Comic-Con, Mad Men se ubrzo vraca, pa nakon njega i nova sezona.

  16. Mislim da je ovo najbolja pohvala ikad. Zanimljiviji smo od Wolverinea😀

    Za Breaking Bad sam ja kriv, jer još nisam S2 pogledao do kraja… i bit će prvo u tekstualnom obliku nešto baš o tome kak je to najbolja serija trenutno🙂

    Sviđa mi se ovo komentiram-dok-slušam🙂

  17. ne rade commentsi wtf

  18. Ma ono, sve OK, ali dosta toga sto ste nabrajali uopce ne pratim tako da sam malo zujao okolo, piJo pive, pusiJo cigare (nemoj prestat statler, koji ti je kurac, kad su cigarete ikome ista lose napravile?), radio veceru i tako. Bones, True Blood, Family Guy, ove tri koje sam gore nabrojao, to nista ne gledam.

    Hvala sto niste ’24’ finale spojlali jer nikako da pogledam zadnje dvije.❤ Rene.

  19. Waldorf, hitno gledati drugu sezonu Chucka jer prejebeno rula. Burn Notice sam malo gledao, ali nije mi tako zanimljivo i zabavno ko’ svima, neznam dal je u meni problem ili sta, ali bleh, neznam, nije mi dobra serija. Nikad mi te serije s USA networka nisu valjale, neznam. Pre proceduralne su. To ne volim.

    Izgleda da rade ali imaju neki limit, pa sam podijelio u dva dijela. lol.

  20. Nismo ni očekivali potpunu koncentraciju slušatelja, dapače po meni je to i poanta podcasta – da zamijene radio – ne da se potpuno koncentrirano sluša.

    Cigarete, cigarete… valjda nitko nije volio pušiti više nego ja. Al par stvari se poklopilo i eto, prestao😦

    Burn Notice… mislim da će to isto dobit opširniju tekstualnu verziju u neko dogledno vrijeme. Kod nje mi ne smeta uopće ta proceduralnost, jer ima dosta drugih distractiona da ne bude dosadno (za razliku od recimo, Housea).

Odgovori

