[gost autor] Par brzopoteznih

Kad se vec određenim individuama neda baš ništa napisati vrijeme je da gost autor uskoči brzinski.

Nove serije:
Modern Family – Gledati, mjesta za napredak + Ed O’Neill
The Vampire Diaries – Tko volio twilight, voljet će i ovo
Merlin – Gledati definitivno, neki mix xene i buffy, djetinjasto i vrlo zabavno, sad ide druga sezona
Bored to Death – Exactly

Nove sezone:
Californication – Iznenađujuće dobro
Bones – Standardno
House – Početak sezone vrlo dobar, kasnije reboot
Castle – Gledati, odmah, torrenti imaju
Big Bang Theory – Dosadnjikavo
Fringe – Napokon neki arc
Dollhouse – Nešto se događa, neočekujem previše ali…

7 Odgovora to “[gost autor] Par brzopoteznih”

  1. Strašno, napokon mi dopizdi neaktivnost ovih bitanga i onda u dvije minute svi publishamo nešto….

  2. Bitange i princeze imaju zdravu filozofiju života i neda im se ništa novoga napisati…:D

  3. Manje-vise se sve slazem (bar ovo sto gledam) osim (!) Modern Family i Dollhouse. Modern Family rula, a Dollhouse je dosadan ko’ dosadni penis neki. Doduse, moram napomenuti kako sam DH gledao 2×01 do 8 minute negdje. Pogledao sam cijelu prvu sezonu prije cca mjesec dana, a nisam imao pojma sto se dogada u 8 minuta 2×01. Toliko o tome. Cancel that shit I say.

  4. @grothar nije ovo post, to je više neki er, request for comments. Može🙂

    Fringe napokon ima arc? Pa ima to već neko vrijeme (negdje od Božića). I pwna masovno.

    Big Bang – mda, i meni je niš posebno – al u biti tak je meni bilo uvijek. I HIMYM prva epizoda nakon catchupanja mi je bila bezveze totalno.

    Housea još nisam gledao, sad kad si rekao da je reboot bio (kakvog li iznenađenja) možda ni neću.

    @Tyler jesi gledao Epitaph One? To je dobro bilo… ali, da, bezveze je još uvijek. Osim Amy Acker. Da je bar samo Amy Acker. Čak mi sad (u 2×01) ni onaj geek nije bio tolko iritantan.

    Daleko je to od razine na koju nas je Joss naviknuo😦

    Modern Family… to bi mogo danas riješit🙂

    I, već smo mislili da si nas prestao čitati😀

  5. Kad sam postao komentar, palo mi na pamet da sam mogao i reply stisnut. Doh.

  6. Jep, gledao sam Epitaph One. Daleko najbolja epizoda DH-a uopce. Ali, neznam, sve ostale epizode su predosadnjikave i… pa, lose. Amy je super, Tudyk je bio OK, svi ostali teski prosjek.

    Nisam prestao citati, nene. Druga stvar je sto se nema sta (novo) citati, ali tu ste vi krivi. : – D

    Ali cuo sam da cete pisati za jedan novi domaci sajt, sta je s tim bilo?😀

  7. Hm, šire se informacije… Pa, kad nešto napišemo, bit će😀

Odgovori

